måndag, oktober 06, 2008

Slut

Nu är föreställningarna slut och så även jag!
12 föreställningar på 8 dagar har det blivit. Och ca 2 månader av tufft förberedande

Är oerhört sliten och det lär ta några veckor innan jag har hämtat mig. Varenda muskel värker och kroppen behöver bytas ut!

De sista 2 veckorna har mesta delen tillbringatats på teatern.

Insåg idag när jag skulle tvätta att disktrasan till spisen knappt använts alls! Inte undra på när man inte haft tid eller ork att laga mat!
Ekonomin är en katastrof efter all "köpmat".

Idag blev det något så "husmanskostigt" som rotmos och fläsklägg! Och ett jäkla gott rotmos kan tilläggas. Kokt i buljongen från köttkoket och precis lagom mosad.
Sen har vi den egenheten i vår släkt att ha lingonsylt till rotmos! Något jag undrar om vi är helt ensamma med!? Alla brukar nämligen titta stort på mig när jag nämner detta!!

När jag ska börja orka läsa bloggar igen vet jag inte!? Som det är nu orkar jag inte ens läsa rubrikerna i Google Reader!
Men hav tålamod! Snart kommer jag igen!!

2 kommentarer:

Anna-Karin Granberg sa...

Tittar in och lämnar ett tassavtryck! Ja nu är det väl bara vila och återhämtning som gäller. Och god, hemlagad mat och massor av kattgos. Bloggvännerna finns där ju alltid.

Skickar varma tankar och kramar så att du har ett förråd att ta av när du vill! AK

catwoman sa...

Tack fina vännen!
Kramar tbx