onsdag, oktober 15, 2008

Depp

Inte Johnny dessvärre!

Ekonomidepp är vad det är!
Som alltid när jag tittat över min ekonomi åker jag ner i en svacka eftersom det alltid är så det skriker veckan innan den 18:de!
Och ännu värre är det denna månaden då jag ätit så mycket "köpmat" pga teatern!

Helst vill jag bara lägga mig i sängen igen och dra täcket långt över huvudet och förtränga att jag inga pengar har och knappt ens kan unna mig en prenumeration av Illustrerad Vetenskap!

Är det inte restskatt som ska betalas är det alltid något annat.....glasögon tex.

Borde egentligen åka ner till stan och köpa en vit t-shirt eftersom jag fått beställning på en "Kotte-tröja". Har redan fått betalt, det är bara orken som fattas för att ta tag i det hela!
Borde även ta mig till simhallen för att antingen simma eller träna i gymet.

Det finns fler saker jag borde...men jag väljer att förtränga dem........

Blääääää

Så här ser min kotte ut

Inga kommentarer: