torsdag, oktober 16, 2008

Katarr ......bisarr

Det var ögonkatarr jag hade och det jag trodde var hornhinnan som släppt var vätska bakom densamma!
Nu har jag fått ögondroppar mot allergi(!?) (vilket jag ju inte har?! allergi alltså!) men skitsamma bara det hjälper så!

Fick för mig att söka på BbLex.com-rimlexikon och fick dessa alternativ som rimmar på katarr:

33 ord hittades

1

arr


barr


Carr


darr


harr


knarr


narr


starr

2

bisarr


cigarr


enbarr


flaskstarr


gitarr


granbarr


gråstarr


hovnarr


katarr


kornknarr


styvstarr


tallbarr


tuvstarr


virrvarr

3

basgitarr


blåskatarr


elgitarr


halskatarr


luftgitarr


magkatarr

4

slidegitarr


sologitarr

5

flamencogitarr


havannacigarr

6

hawaiigitarr


Jag har i alla fall fått sova lite under dagen istället för att åka till min kompis B och hjälpa henne med dator/hemsida/foto.
Hon hämtar mig istället på lördag så fixar vi det då.

Åter till soffan och "Livstid" av Dean Koontz i form av streemad ljudbok

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skickar en virtuell blomma, och vilken passar bättre än ögontröst!
Många kramar och varma tankar.

catwoman sa...

En få tacke!
Kramar å varma tankar tbx

Anonym sa...

Ah hah, de flesta andra jag känner hade väl nu suttit och googlat för fullt på netdoctor och andra sajter. Och här sitter du och söker efter rimord! Coolt är bara förnamnet. Jag skrev en blänkare om din blogg, hoppas du tycker det är OK skrivet.
Kram!

catwoman sa...

Jag ska väl vara ärlig och avslöja att jag googlade lite på netdoctor jag oxå! Men jag hittade inget som stämde in!?
Sen är jag inte precis den som stirrar upp mig i onödan. Jag menar vad fan skulle det vara för nytta med det! Nä, jag är den som tar det lugnt med det mesta och bara vägrar bli hysterisk och panikslagen. Det överlåter jag till andra!
Inte bara fötterna på jorden du vet! Nä nedgrävda 30 cm oxå ;)